Thursday, 23 June 2016

BIO SELEZA VIRAL

INTRODUCTION TO BIO SELEZA



Bio Seleza Feminine Pad adalah hasil gabungan Teknologi Bio Velocity Eksklusif dari Korea dan Cip hasil penyelidikan yang menggabungkan Sinar Inframerah Jauh (FIR), Ion Negatif dan Nano Silver.
BIO VELOCITY (BV) ialah sejenis tenaga tulen dan semulajadi yang diperolehi terus dari matahari. Aliran tenaga ini akan menyeimbangkan medan elektromagnetik (medan tenaga biologi) seluruh badan manusia.


4 kesan kebaikan utama BIO VELOCITY:
  • Kesan Anti-Bakteria
  • Mengaktifkan sel-sel badan dan meningkatkan metabolisma tubuh
  • Meningkatkan sistem pertahanan badan melawan sel kanser dan jangkitan kuman
  • Membekalkan kandungan oksigen aktif yang lebih tinggi


SINAR INFRARED JAUH (FIR) berfungsi melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan metabolisma.

ION NEGATIF berfungsi untuk membunuh kuman pada organ intim wanita, menghilangkan bau serta membantu keseimbangan hormon.

NANO PERAK berfungsi membasmi 99.99% kuman dan menyingkirkan bau kurang enak pada bahagian sulit wanita..


Kenapa pad biasa bahaya dan Apa risikonya?

Kebanyakan pad biasa di pasaran diperbuat daripada recycle paper atau serbuk kayu pulpa yang telah diputihkan menggunakan peluntur selama 30jam. 

Apabila haid, darah yang panas akan bertindakbalas dengan bahan peluntur yang ada dalam pad tersebut dan membebaskan 1 bahan kimia yang sangat bahaya.

 130 kali ganda berbahaya daripada arsenik (racun pembunuh yang senyap) iaitu DIOKSIN. 




Dioksin menyebabkan:


Ketidakstabilan hormon
Kanser Payudara
Kanser Ovari
Kanser Usus
Endometriosis
Kemandulan
Fibroid
Keguguran
Jangkitan pada uterus
Melemahkan sistem imuniti badan



DIOKSIN ni akan diserap oleh faraj dan masuk ke dalam rahim kita dan risikonya, sel-sel KANSER akan diaktifkan.

 Selain itu, risiko lain DIOKSIN ini adalah mengaktifkan sel FIBROID , menggalakkan pembiakan bakteria dan sebagainya. 

Semua wanita ada fibroid. Yang bezanya sama ada fibroid tersebut aktif atau tak. Tapi, tahu ke kita sama ada fibroid kita tu aktif ke tak aktif kan. Sehinggalah fibroid kita membesar dan terus membesar sehingga kita kelihatan seperti mengandung! Pernah dengar istilah "busung"? Ada segelintir wanita dikatakan mengalami busung disebabkan fibroidnya membesar dan sekaligus membengkak. 

Selain itu, masalah wanita lain yg majoriti mengalaminya adalah SENGGUGUT setiap kali datang bulan/haid.

Memang setiap wanita di dunia ni ada mengalami masalah SENGGUGUT. Tetapi apa yang membezakan adalah dari segi kekuatan sakit SENGGUGUT setiap individu. SENGGUGUT yang normal tidak akan menjejaskan kehidupan harian. Tapi ia menjadi tidak normal jika, apabila datang haid, sakit SENGGUGUT yang dialami terlalu kuat sehingga wajah dan badan menjadi pucat, hampir pengsan dan yang paling teruk sehingga perlukan injection ubat tahan sakit.

Ada juga di kalangan kita, apabila haid je, dia perlu tidur, baring sepanjang hari, sehinggakan yang dah bekerja, terpaksa mengambil cuti. 

Begitu juga dengan CYST
Cyst adalah salah satu penyebab sukarnya mengandung kerana dalam sesetengah kes, apabila dibedah dan dikeluarkan cyst, ada janin yang terhimpit di dalam cyst. Walaupun cyst berjaya dibuang, ianya akan tumbuh kembali kerana cyst ini ada 'ibu'nya. Dalam pemeriksaan kesihatan yg dibuat, cyst banyak menyerang wanita yang berusia 23 tahun ke atas. Tidak terkecuali wanita yang sudah berkahwin mahupun yg masih bujang. 

Banyak lagi masalah-masalah sakit puan yang lain. Faktor-faktornya mungkin kerana corak pemakanan yang tidak sihat, kehidupan seharian yg tidak aktif, tidak cergas, pendedahan kepadan bahan-bahan kimia sama ada daripada persekitaran, daripada kosmetik atau daripada bahan2 kegunaan seharian contohnya seperti PEMAKAIAN TUALA WANITA BIASA di pasaran. 

Dah banyak pendedahan dan kajian berkaitan yang menunjukkan bahayanya tuala wanita biasa. Dan ingatlah bahawa sel kanser mengambil masa 1-14 tahun utk menampakkan diri. Lebih baik mencegah kan. 




CIRI-CIRI TUALA WANITA BIASA

Pembungkusan Yang Tidak ’Hygienic’

Pembungkusan di kilang masih secara manual.
Pembungkus yang tidak boleh ditutup semula setelah dibuka. Mudah tercemar habuk, bakteria, kulat dan lembapan.

Penuh dengan bakteria

”Kandungan bakteria 11 x lebih tinggi dari piawaian antarabangsa”. 
Ia boleh menyebabkan jangkitan kuman dan kegatalan pada alat sulit wanita. - Laporan Kajian Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) 1987


Tiada tarikh luput (Expiry Date)

Hampir semua pad dipasaran tidak mempunyai tarikh luput. Ada pad yang telah berubah warnanya menjadi kekuning-kuningan masih dijual dikedai-kedai. Berapa pastikah anda ia tidak akan menjejaskan anggota sulit anda?


Pelapik Luar Tidak Telus Haba

Menyebabkan haba dari suhu darah haid terperangkap, alat sulit menjadi lembap dan tidak selesa.


Tiada Bahan Anti-Bakteria

Pad wanita adalah tempat pembiakan bakteria yang paling ideal kerana terdapatnya protin didalam darah haid. Bakteria dengan mudah masuk kedalam badan melalui vagina dan melemahkan sistem imuniti badan. Bakteria akan memasuki ke dalam sistem badan hanya dalam tempoh 2 jam sekiranya haid ini tidak dicuci.


* Setiap wanita menggunakan ~ 15 000 keping tuala wanita sepanjang hayat 

(35 tahun ;period pada usia 12 tahun dan menopouse pada usia 47 tahun).

Maka, risiko wanita itu terdedah pada Dioksin adalah 
15 000 kali !!!

Patutlah
Kanser Serviks (Pangkal Rahim) menjadi
Pembunuh No. 2 Wanita Malaysia

Tuala wanita yang selamat memang banyak kat pasaran sekarang ni.
Tapi apa salah nye bertukar pada yang lebih memberi kesan sihat dan selamat.
Memang pad biasa harganya MURAH...tapi perlu ada kesedaran bahawa aset kewanitaan kita harganya TAK TERNILAI sekiranya ianye di ragut penyakit yang biasanya menjadi pembunuh utama wanita masa kini.


HARGA BIO SELEZA (wef 1/3/2016)
MEMBERS PRICE ONLY



PACKAGE - PREMIUM GIFT SET (MIXED PADS)




TESTIMONY BIO SELEZA
































BERMINAT NAK MENCEBURI BIDANG BISNES
BOLE WHATSAPP KAK DYNA DI 
010- 202 3555
010-203 2555
Post a Comment

Translate

FAMOUS LINK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...